פראמדיקים

כללי
ספיישל סיקיוריטי עוסקת היום במתן של מגוון שירותים של אבטחה ושמירה. ספיישל סיקיוריטי חושבת על פתרון אבטחה כולל של אבטחה ללקוחות פרטיים ועסקיים ונותנת שירות חדש מטעמנו, אספקת פראמדיקים, חובשים ומגישי עזרה ראשונה. שירות זה נכלל במתן אבטחה ושמירה, בחוקה של מדינות רבות בעולם.

שירותים של פראמדיקים עזרה ראשונה וחובשים הניתנים על ידי ספיישל סיקיוריטי הם:

  • חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה לאירועים.
  • חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה לטיולים.
  • חובשים מלווים לכל מטרה.
  • חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה למסיבות פרטיות.  
  • הזמנת חובשים ופראמדיקים לכל מטרה נוספת.

 

 מהות
לצערנו מקרים רבים בארץ היו, שבמהלך מסיבות פרטיות, אירועים, קונצרטים, מופעים או כל מקום בו ישנו התקבצות אינטנסיבית ומסיבית של קהל, היו פגיעות פיזיות שנגרמו כתוצאה מהתנהגות לא נכונה של הקהל או/ו התנהלות לא נכונה של הכוחות אבטחה במקום האירוע.

אנשי הלוגיסטיקה של ספיישל סיקיוריטי חשבו על פתרון כולל של בעיה מצערת זו. ספיישל סיקיוריטי בתוך חבילת אבטחה מושלמת הכלילה גם שירותים של מתן עזרה ראשונה, פראמדיקים וחובשים, על מנת למנוע מקרים אלה בעתיד באירועים בו ספיישל סיקיוריטי לוקחת חלק במערך אבטחה. כמובן של חובשים של ספיישל סיקיוריטי מתודרכים היטב על ומסונכרנים באופן מושלם עם מאבטחים וסדרנים ומאובזרים במכשירי קשר.

מהיום בכל הזמנת מאבטחים לכל אירוע, יכול הלקוח של ספיישל סיקיוריטי להזמין גם פראמדיקים, חובשים או/ו מגישי עזרה על מנת למזער תופעות של פגיעות פיזיות, ומקרה הצורך לתת מענה מיידי ביותר לתופעה זו.

 

 
 להזמנה מדף זה, קבלת יעוץ, הצעת מחיר ופרטים נוספים לחץ כאן        
Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey