אבטחת מועדונים

לספיישל סיקיוריטי  ניסיון רב באבטחת מסיבות D.J ומועדוני לילה.  ספיישל סיקיוריטי עובדת תוך הנחיות ומתן הוראות ברורות לבעל המועדון או לאחראים מטעמו, על מנת לשמור על שלומם של המבלים במקום.


לאבטחת כל מועדון, ספישל סיקיוריטי נערכת בהתאם לכך, בהצטיידות מלאה של ציוד קשר מקצועי ואביזרי אבטחה שונים למיניהם, לבוש אחיד ובולט אשר מדגיש את נוכחת כוחות אבטחה במתחם המועדון.

שיטת עבודה
השומרים מתודרכים בהתאם תוך הבנה מלאה לחשיבות האבטחה של המקום. מאבטחים שספיישל סיקיוריטי מעמידה לרשותכם פועלים עם הרבה תובנה ועובדים בשיטה ייחודית אשר ממעזרת למינימום תופעות של אלימות וקטטות של המבלים במקום או אשר המנסים לפגוע בהם.
כל אירוע של ניסיון לאלימות ונדליזם או הפרעה מכוונת למהלך האירוע מטופל מייד באופן טוטאלי שלא משאיר מקום לספקות של מקצועיות המאבטחים וראשי צוותים שנוכחים במקום.

ספיישל סיקיוריטי עובדת בשיטת ראשי צוותים, כלומר מי שאחראי על המאבטחים במקום הוא ראש צוות מטעם ספיישל סיקיוריטי, אדם שמכיר את העבודה בצורה מקצועית ועם ניסיון רב.
במקום בו מבלה קהל רב חשוב מאוד על מאבטחים לשמור על שיקול דעת בריא ועל התנהלות מקצועית, לכן, צוותים מתודרכים בהתאם למקום בו הם עובדים מדי שבוע.
תפעול נכון של מאבטחים הפועלים בצוותים של עד 15-20 מאבטחים או יותר, במקומות  חד, דו או תלת מפלסיים ממזערת למינימום תופעות של אלימות, ונדליזם ומצבים אלימים אחרים.  
Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey