סיפורו של מאבטח

שלום קוראים לי דורון.
זהו סיפורו של מאבטח בשנת 2010:
מרבית האנשים חושבים שעבודה כמאבטח היא ברמה נמוכה ומרבית הסטנדאפיסטים צוחקים על השומר בקניון זה שמדבר רוסית ולא מבין ובאיזו חוצפה הוא מבקש לבדוק לי את התיק. אני יוצא יחידה קרבית (סירת שקם) די מספיק כל הפלצנים ששם בחוץ אנו חיים במדינה שיש בה את הצורך למאבטחים ואלו אנשים שבשביל 21 ₪ לשעה יקבלו :דקירה/כדור/מחבל מתאבד או הכי פוגע הערה חצופה מארס מצוי על זה שהנשק בבית.
רציתי לספר על השינוי שנוצר בתחום אם בעבר השוק נשלט על ידי מנהלי חברות אבטחה גנבים/מאפיונרים או סתם מטומטמים שניצלו את כוח האדם המסכן והניתן לטרטור וגנבו מהם כסף והכי חשוב את הכבוד העצמי.


משטרת ישראל/משרד הפנים החלו לשנות את התמונה והגבירו את האכיפה כנגד חברות האבטחה כך שמרבית החברות שקיימות כיום הינן חברות אבטחה יחסית טובות כמובן שיש טובות יותר וטובות פחות. המשטרה הכניסה את נושא מאבטחי מועדונים כך שכל אדם המעוניין לעסוק בתחום מחויב לעבור קורס אשר מכסה את מרבית האספקטים שבהם שומר נתקל במהלך עבודתו עם הקהל שפוקד את המועדונים. וכך הנושא לא פרוץ לאנשים לא מקצועיים או אלימים וכיום העבודה נעשתה יותר נעימה היות וניתנו לשומרים הכלים הנכונים לפתור בעיות מול הקהל ולא על ידי אלימות.

פרטים ליצירת קשר

דואר אלקטרוני:

info@special-security.co.il

טלפון: 03-6006050 

Contact Us

tel: 077-2259503

fax: 077-2259527

email:info@special-security.co.il

 

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey