חקירות ועיבוד מידע עסקי

חברת אבטחה "ספיישל סיקיוריטי" התחילה לשתף פעולה עם חברה "לקט מידע" במתן שירותי חקירות ועיבוד מידע עסקי. חברת "לקט מידע" מוכרת בשוק החקירות הישראלי כחברה מקצועית ואמינה. שיתוף פעולה בין החברות "ספיישל סיקיוריטי" ו"לקט מידע" יאפשר ללקוחות, במקרה הצורך, לרכוש מגוון שירותים יותר עשיר והכול במקום אחד. מטרתנו היא לחסוך זמן של הלקוח ולתת לו אפשרות לקבל סל שירותים מקצועי ברמת ביצוע גבוה ביותר.  


חברת חקירות "לקט מידע" הוקמה בישראל ב- 1982. באותה שנה היא התחילה פעילות בישראל, אבל מהר מאוד קיבלה הזדמנות והוכיחה את יעילותה בעבודה גם במדינות אחרות בעולם. החברה עובדת בכל תחומי החקירות: כלכליות, עסקיות, פליליות, הגנת המותג, ביטוח, אישות ומודיעין עסקי. לחברה יש חמש מחלקות עצמאיות, שעובדות בשיתוף פעולה ותומכות זו בזו, בהתאם לצורכי תיקי החקירה.


בשיתוף עם אלי שדה, מנהל חברת חקירות "לקט מידע", אנו מתחילים לבנות מודל חדש של מתן שירותים בתחום אבטחה, חקירהועיבוד מידע עסקי. מודל הזה דומה למודל של "חברות ניהול" אשר מספקים מגוון שירותים לחברות בחבילה אחד עם אופציות שונות. 


תחום חקירות ועיבוד מידע מאוד קרוב לתחום אבטחה ושמירה, וכל זה חלק בלתי נפרד מביטחון העסק והגנה עליו מפני מתחרים וגופים אוימים. חברת אבטחה ספיישל סיקיוריטי משתדלת להקל על החיים של לקוח ולתת פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה האפשרית, לכן אנו עושים מאמצים כדי לתת לאנשים שעובדים איתנו הרגשה של נוחות. אנו מברכים את הלקוחות ואת העובדים שלנו ושיהיה לכולנו חג העצמאות שמח!

 

אבטחה ייחודית

שירותי שמירה מיוחדים לחתונות.

חברת אבטחה ספיישל סיקוריטי שומרת על המקום הראשון בארץ באבטחת חתונות. אנו יודעים לעשות את זה הכי מקצועי, לכן לקוחות שלנו מביאים את החברים שלהם, מתוך שביעות רצון.

פרטים ליצירת קשר

דואר אלקטרוני:

info@special-security.co.il

טלפון: 03-6006050 

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey