אבטחת מבנים מפני פריצות

אבטחת מבנים מפני פריצות

פריצות לבתים היא בעיה ידועה שקיימת היום ממש כפי שהיתה קיימת לפני עשרות ומאות שנים. פורצים אשר רואים בפריצה דרך להשגת כסף קל יהיו תמיד. כל שנותר הוא לפתח אמצעי מיגון מתקדמים יותר ויותר ולרתום את הטכנולוגיה לטובתנו ואכן כך נעשה. אם בעבר היה ניתן להתגונן מפני פריצות רק בעזרת שמירה אנושית, היום ישנם גם אמצעים טכנולוגיים חדישים שיכולים למנוע פריצות רבות גם בשל היותם גורם מרתיע אך לא רק. שילוב של הגורם הטכנולוגי עם הגורם האנושי יחד מאפשרים אבטחת מבנים מפני פריצות באופן מיטבי.

להגן על סוגים שונים של מבנים

על מנת להגן על מבנה באופן הטוב ביותר האפשרי, יש לקחת בחשבון את סוג המבנה ואופן הפעילות בו. ראשית יש להבחין בין מבנים ציבוריים לבתים פרטיים. גם תחת מבנים ציבוריים נמצאים מבנים השונים מאוד זה מזה באופי פעילותם. אם מדובר על בית חולים לדוגמה, זהו מבנה מורכב, בעל פתחי חירום רבים, כניסות רבות והפעילות בו קיימת במשך כל שעות היממה. בתי ספר או גני ילדים, לעומת זאת, נמצאים בפעילות מספר שעות מוגבל יחסית אך נדרשת בהם אבטחה והגנה אדוקה בגלל רגישותו של המקום. כאמור ישנם היום אמצעים טכנולוגיים שונים המהווים גורם מרתיע ולו בשל העובדה שהממצאים שניתן לגלות בעקבותיהם יכולים להגיע לידיו של עו"ד פלילי ולהוות גורם מפליל בבית משפט.

מערכות אזעקה- אמצעי אבטחה מינימלי

עם כמות הפריצות שישנה היום בכל בית מומלץ שתהיה מערכת אזעקה. את מערכת האזעקה יש להתאים באמצעות מומחה בתחום אשר יצביע על הנקודות הרגישות בבית- המקומות דרכם הפריצה קלה יותר וכך יתקין את מערכת האזעקה במקומות המתאימים. מערכת האזעקה מבוססת על חיישנים אשר מזהים פעילות חשודה מחוץ לבית או בתוכו באמצעות רגישות לנפח, לאור אינפרא אדום ועוד. היום ניתן להסוות היטב מערכות אזעקה ולהתקינן על וילונות, חלונות ומקומות נוספים בהם יהיו מוסתרות.

מצלמות אבטחה- לעקוב אחר המתרחש בכל רגע

מצלמות אבטחה מאפשרות מעקב קבוע אחר המתרחש במבנה. גם אם מדובר במבנה אשר לא מאוכלס למשך תקופה, כמו בית אשר המשפחה המתגוררת בו נמצאת בחו"ל, ישנה אפשרות לעקוב אחר המתרחש. כאמור, עורך דין פלילי יכול לעשות בסרט שצולם במצלמת אבטחה שימוש בתור ראיה בבית משפט. המצלמות עוזרות הן בזיהוי ותפיסת הפורץ והן בהפללתו. ישנן מצלמות אבטחה חיצוניות ופנימיות המותקנות בנקודות אשר מומחים בתחום ממליצים להתקינן. פיתוח מתמיד בתחום הביא לכך שמצלמות חיצוניות עמידות בפני תנאי מזג האוויר. בתמונות המתקבלות במצלמות ניתן לצפות גם באמצעות האינטרנט, כך שגם דרך הסלולארי ניתן לראות מה מתרחש בבית או במשרד.

הגורם האנושי- חיוני לאבטחה מושלמת

הגורם האנושי, כלומר מאבטח אשר נמצא תמיד בפתחו של מבנה ושומר עליו הוא גורם מרתיע במיוחד ולו יש את היכולת להתמודד ולהגיב לפורץ ברגע האמת. אמנם לא כל מבנה מגורים יעסיק מאבטח, אך כאשר מדובר על מבנה מגורים רב קומות או מבנה משרדים, מאבטח הוא בהחלט חיוני ויכול למנוע מקרים רבים של פריצות כבר בעצם נוכחותו במקום.

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey