בחירת חברת אבטחה וניקיון

מה מיוחד בבחירת חברות אבטחה וניקיון

חברות אבטחה וניקיון פועלות באופן ייחודי, והעבודה מולם הינה בעלת מאפיינים שונים מעבודה מול חברות אחרות. עיקר השוני נובע מכך, שעובדי חברות אלו מבצעים את עבודתם לא בבית מלאכה או מפעל, אלא בבית או אירוע פרטי. הקרבה האינטימית הזו של עובדי החברות למעסיקיהם, כמו גם הפרטים האישיים אליהם הם עשויים להיחשף בעבודתם, מחייבת קרבת עובד מעסיק המבוססת על אמון מוחלט. במידה ועובדי חברות אבטחה וניקיון מפירים את האמון שניתן בהם, התוצאות עשויות להיות הרות אסון ללקוח. חיפוש קצר באינטרנט יחשוף דוגמאות רבות לכך, בין השאר עובדי חברת ניקיון אשר גנבו רכוש או התקינו מצלמות נסתרות בחדר המיטות של מעסיקיהם או עובדי חברת אבטחה אשר סחרו במידע אישי על הלקוח אשר הגיע אליהם תוך כדי ליווי בעסקיו היום יומיים. 

דגשים עיקריים בבחירת החברה המתאימה

כאמור, לעבודה מול חברות אבטחה וניקיון מאפיינים ייחודיים בקשרי העובד לקוח אשר נגזרים ממנה. לכן, ההחלטה והבחירה בין חברות האבטחה והניקיון עשויה להיות הרת גורל, ולעשות את ההבדל מחוויה איומה של ניצול שלכם ושל האמון שלכם, לחוויה של תחושת ביטחון מקסימלית, והנאה מניקיון בית מבריק. הדגשים המרכזיים בבחירת חברות אבטחה וניקיון הינם:

·         סטנדרטים מקצועיים: הן חברות האבטחה והן חברות הניקיון פועלות במטרה להגן עליכם מאיומים שונים, פליליים ביטחוניים, או תברואתיים. מאחר וההשקעה הכספית בעבודתם היא בעצם השקעה בעתידכם, חשוב מאוד לבחור חברה הפועלת בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר. פינות של זוהמה אשר נותרו לאחר ניקיון לא שלם, עשויות להיות כר פורה להתפתחות מזהמים שונים אשר יגררו תחלואה אצל יושבי הבית. עובד ניקיון אשר הזניח פינה מסוימת ככל הנראה ימשיך לא לנקות אותה עד אשר תעירו לו באופן ישיר מה שיאיץ אף יותר את ריבויים הטבעי של החיידקים. באופן מובן, סטנדרט מקצועי ירוד של חברת שמירה עשוי אף הוא לסכן אתכם. עובד אבטחה נדרש להיות דרוך בכל רגע נתון, ומיומן בצורה מושלמת בהפעלת כוח.

                                               

·         אמינות: עבודה מול חברת ניקיון או חברת אבטחה אשר עובדיה לא אמינים עשויה כאמור להסב לכם נזקים כבדים בפן הבריאותי, האישי ואף הכלכלי. עובדי ניקיון או אבטחה חשופים אל רכושכם, ואל חייכם בצורה אינטימית אשר עולה לעיתים קרובות על קרבתם של בני המשפחה. קרבה זו יוצרת פיתוי מתמיד אצל עובדים אלו לגניבת רכושכם, ריכול על שגרת יומכם, או הזנחת עבודתם בצורות שונות. מאחר ולעיתים שכר עובדים אלו אינו גבוה, הפיתוי להפר את האמון בשביל בצע כסף מתגבר אף יותר.מעבר לעבירות של ממש, ריכול על תכולת ביתכם, או על מעשיכם לאורך היום עשוי להוביל לפגיעה חמורה בשמכם הטוב או בזה של הקרובים לכם. דוגמאות לכך כוללות עובדי ניקיון אשר דיווחו על תכולת מגירות של לקוחות לחבריהם, או עובדי אבטחה אשר דיווחו על תכניות עסקיות אשר נודעו להם מציטוט לשיחות טלפון בשעת עבודתם.

בחרו בחברת ניקיון הטובה ביותר

מאחר ומדובר בבחירה הרת גורל, חשוב להבין כי חסכון וחיפוש האופציה הזולה ביותר בבחירת חברת אבטחה או חברת ניקיון עשוי להוביל לתוצאות הפוכות, כלומר נזק אישי וכלכלי. כדאי לבחור בחברה ותיקה בתחום השמירה והניקיון, אשר עובדיה מיומנים במתן שיירות מושלם, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זכרו שחברה הפועלת שנים רבות, מבטיחה לכם כי אמינות עובדיה המשרתים לקוחות שונים במשך זמן רב הינה ללא תחרות בשוק הישראלי.

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey