כללים למיגון הבית

בטיחות היא אחד הנושאים החשובים ביותר בחיים של כל אחד מאתנו. גם אם בעולם מושלם היינו מעדיפים לא להזדקק לאמצעי הגנה מפני פורצים, גנבים או סוגי אנשים פוגעניים אחרים, הרי שבפועל – אין לנו ברירה. בכדי לדעת שהבית שלכם, שהרכוש שבו ושבני המשפחה שלכם בטוחים בין כתלי הבית שלכם, יש לחשוב על גורמים חשובים רבים. בעוד שתמיד כדאי להסתייע בחוות דעת של אנשי מקצוע המבוססות על הניסיון שלהם, ההיכרות שלכם עם הבית, עם תנאי המחייה ועם הרצונות הספציפיים של בני הבית יאפשרו לכם לגבש את הפתרונות המתאימים ביותר. להלן חמישה טיפים כללים לייעול תהליך זה.

הקדישו תשומת לב מיוחדת לדלת הכניסה

פעמים רבות דלת הכניסה אומרת רבות על הבית שלכם. לכן, מדובר במקום שיש לבצע בקרבתו התקנת מצלמות אבטחה לבית . בדרך כלל, פורצים למיניהם בודקים את הסביבה ואת הבית לפני שהם מתחילים בפעילותם הנפשעת, ואם הם יראו דלת כניסה חדשנית וממוגנת ומצלמות אבטחה, יש סיכוי שהם יבינו שהבית הזה מצריך מהם עבודה רבה יותר, שהם מסתכנים בתפיסה לאחר מעשה ואפילו בעת הפריצה, ושעדיף למצוא מקום יותר "פשוט". כיום המנעולים מתחדשים דרך קבע, לכן כדאי לרכוש דלת ממוגנת, אך די אוניברסלית על מנת להתקין עליה מערכות זיהוי חדשות ולהחליף סוגי צילינדר ליצירת מפתחות שקשה יותר לשכפל במרמה ומנעולים שאי אפשר לפרוץ.

מצאו נקודות תורפה וחזקו אותן

אף על פי שדלתות הכניסה מהוות את הדרך הפשוטה ביותר לחדור לשטח הפרטי שלכם, הפושעים המתוחכמים ביותר תמיד נכנסים דרך הדלת האחורית – תרתי משמע. חשוב מאוד למצוא את הנקודות החלשות בבית שלכם וליצור להן מיגון מותאם אישית, על מנת שמקומות אלה לא יהפכו לנקודות כניסה בלתי רצויה לבית. בין אם מדובר בחלונות הממוקמים נמוך, בפריצה בגדר או בכניסה תת-קרקעית דרך החניה – יש לדאוג למגן את כל נקודות הכניסה לבית, לבצע התקנת מצלמות בכולן ולוודא שהן לא יהפכו לחוליה החלשה במערכת המיגון של הבית כולו.

בחרו את סוגי הגלאים המתאימים

אחת הדרכים למגן את הסביבה שלכם היא התקנת גלאים – כלומר, מכשיר מיוחד המתעד תנועה, שינויי נפח או כל הפרעה אחרת באזור הבית. הגלאים עשויים להפעיל מערכות שונות כמו אזעקה, או להתחיל לצלם את המתרחש במצלמות האבטחה, תוך נעילה של הקבצים מפני מחיקה מהדיסק הקשיח. הגלאים הינם מערכות מורכבות ביותר, וחשוב מאוד לקחת בחשבון את אורח החיים שלכם ואת חיות המחמד המתגוררות בבית. ראוי לציין שקיימים גלאים המסוגלים להבדיל בין תנועה של בעל חיים לבין תנועה של בן אדם – כדאי מאוד לנצל את ההתקדמות הטכנולוגית בכדי ליצור את הפתרונות הטובים ביותר לכל הצרכים שלכם ולכל דרישותיכם.

דאגו למגן את הבית על פי הטכנולוגיות החדשניות ביותר

החדשנות אינה עולה ביוקר כמו בימים עברו, וניצול היכולות של פתרונות האבטחה המודרניים עשוי להפוך לגורם המכריע בבטיחות שלכם. בכדי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, מומלץ להשקיע במערכות אבטחה על-קוויות. כך תמנעו תקלות הקשורות בפגיעה בכבלים הפזורים בבית, למשל. מדובר בהשקעה נוספת שתמיד מצדיקה את עצמה.


בחירת חברת אבטחה מתאימה לצרכים שלכם

אף על פי שבאופן תיאורטי כל אדם יכול לרכוש מערכות הגנה ולשמור על הבית באופן עצמאי, מערכות בטיחות תמיד מעניקות הרבה יותר כאשר יש חברה מקצועית מאחוריהם. החברה יכולה לשלוח סיוע, לבצע בדיקות טכניות ותחזוקה של הציוד ובאופן כללי – גורמת ללקוח להרגיש שיש על מי לסמוך.

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey