אבטחת מקומות בילוי

בספיישל סיקיוריטי נותנים חשיבות רבה לאבטחת מקומות בילוי ולמקצועיות בה המאבטחים מבצעים את המוטל עליהם. בשנה אחרונה נחקק חוק במדינת ישראל ובו כתוב, על מנת שחברת אבטחה כלשהי תוכל לאבטח מועדונים, חייבת להחזיק חברת אבטחה ברישיון מיוחד לאבטחת מקומות בילוי. רישיון זה ניתן אך ורק כאשר המאבטחים של אותה חברת אבטחה עוברת קורס מיוחד המכשיר את המאבטחים לעבודה זו. 
כיום ספיישל סיקיורטי ורוב המכריעה של מאבטחיה מחזיקים בתעודות הללו לאחר שעברו את הקורס המיוחד הזה.
בעל מועדון המעסיק חברה שאין לה רישיון זה, עובר על החוק.
כמן כן, ספיישל סיקיוריטי  מתמחה במתן מגוון רחב של שירותי שמירה ואבטחה ומחזיקה בכל אישורים הדרושים מטעם משטרה, משרד הפנים, משרד המשפטים, מפעל ראוי. מנהלי ספיישל סיקיוריטי עובדים בתחום זמן רב וצברו ניסיון רב בתחום האבטחה מכל סוגיה, בין אם זה אבטחה סטטית / היקפית של מתחמים ומבנים ובין אם זה, דיסקוטקים, קונצרטים ואירועים תחת שמיים פתוחים עם קהל רב.

כח אדם
ספיישל סיקיוריטי מעסיקה בשורותיה כוח אדם איכותי מאומן בשימוש כלי ירי שונים וקרב מגע ומקצועי., לרוב ספורטאים פעילים או ספורטאים לשעבר, אשר עוברים קורסים והכשרות מטעם ספישל סיקיוריטי, על ידי מדריכים מקצוענים. אנו מקפידים מאוד לשמור על רמה גבוהה של מקצועיות, ממאבטח דרך ראשי צוותים ועד למנהלים.

התנהלות 
בספיישל סיקיוריטי שמים דגש חזק על הכנת מאבטחים לתפקיד ספציפי זה או אחר, לבוש אחיד ומסודר במדי החברה, אבזור קשר מלא, כל זאת על מנת לשמור על איכות עבודה גבוהה ומקצועית ומתן שירות גבוה ביותר ללקוח. ספיישל סיקיוריטי צוברת ידע רב וניסיון בשטח כתוצאה משיתופי פעולה עם לקוחותינו ועבודות שאנו מבצעים. מבנה הארגוני של ספיישל סיקיוריטי מאפשר בכל זמן נתון,(24 שעות ביממה) תוך פרק זמן קצר (לעתים עד כמה שעות בלבד) לספק ללקוח כוח אדם איכותי ולהיערך לכל אירוע בהתאם.
 
Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey