אודות

הנהלה
הבעלים והמנהלים של ספיישל סיקיוריטי הינם ספורטאים בכירים יוצאי יחידות מיוחדות בצה"ל. המפקחים האזוריים וצוות ההנהלה הינם בעלי ניסיון במתן שירותי אבטחה ושמירה למוסדות ציבוריים ופרטיים וחברות מסחריות.

מטרותינו
ספיישל סיקיוריטי נוסדה במטרה לפעול בתחום אבטחה ושמירה ולספק ללקוח הישראלי את השירות, את האיכות ואת המקצועיות שאנחנו יודעים לתת. אנחנו בספישל סיקיוריטי נותנים את השירות הטוב ביותר ללקוח, אנו שומרים על רמה מקצועית בביצוע של כל העבודות המוטלות עלינו ובו זמנית עם יחס אישי וחם כלפי הלקוחות שלנו.
כמו כן, העובדים של ספיישל סיקיוריטי נהנים מתנאי עבודה מעולים יחס אישי והוגן מצד בעלי החברה ומנהליה, דבר שאנו סבורים ומאמינים, מעלה את רמת המוטיבציה ורצון לשאוף למושלמות.

לשירותך
ספיישל סיקיוריטי נמנת ביחד עם אותן חברות הצומחות בקצב מהיר בתחום האבטחה והשמירה בארץ כיום ומפעילה את עובדיה בכל רחבי הארץ. כמו כן, לספיישל סיקיוריטי מחלקת כוח אדם ארצית ומערך גיוס עובדים רחב. גיוס כוח האדם מתבצע על ידי הצוות המיומן והמקצועי של ספיישל סיקיוריטי העובדים והתאמתם נעשת בצורה קפדנית ביותר וזה בכדי להבטיח שהלקוח יקבל את מיטב אנשינו המתאימים לדרישותיו ולתפקידים השונים.
המועמדים מרואיינים על ידי מנהלי החברה ובעת הצורך עוברים בדיקות חיצוניות של רישום פלילי ומבחני התאמה טרם קליטתם והצבתם בעבודה.
בספיישל סיקיוריטי תמצאו מגוון שירותים איכותיים, יחס אישי ושירות מעולה ותהנו מפתרון אבטחה יעיל, אטרקטיבי ואיכותי.

"הסגולה היפה ביותר של המין האנושי הוא דווקא הכישרון הזה, להביא לידי הרמוניה את אישיותו שלו עם אישיותם של אחרים, לשם מטרה משותפת".  


                 
                                                                                                     זאב ז'בוטינסקי
Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey