אבטחת מופעים

 

אודות
 ספישל סיקיוריטי פועלת היום במגוון תחומים באבטחה וביניהם תחום אבטחת אירועים עם קהל. מערך חברה בנוי כך שמאפשר להערך לכל הזמנת עבודה תוך זמן קצר ובו זמנית לשמור על רף גבוה של מקצועיות באבטחה.

פעילות
לספישל סיקיוריטי  ניסיון רב באבטחת קונצרטים, מופעים, אירועי זמרים ומסיבות D.J ומועדוני לילה, אירועים תחת שמיים ואולמות אירועים. החברה עובדת תוך הנחיות ומתן הוראות ברורות לבעל האירוע,  על מנת לשמור על שלומם של המבלים במקום.

הערכות
לכל אירוע ספישל סיקיוריטי נערכת בהתאם לכך, בהצטיידות מלאה של ציוד  קשר מקצועי  ואביזרי אבטחה שונים למיניהם, לבוש אחיד ובולט אשר מדגיש את נוכחת כוחות אבטחה במתחם האירוע.

שיטת עבודה
השומרים מתודרכים בהתאם תוך הבנה מלאה לחשיבות האבטחה של המקום. מאבטחים העובדים בספישל סיקיוריטי פועלים עם הרבה תובנה ועובדים בשיטה ייחודית אשר ממעזרת למינימום תופעות של אלימות וקטטות של המבלים במקום, או אשר המנסים לפגוע בהם.
כל אירוע של ניסיון לאלימות ונדליזם או הפרעה מכוונת למהלך האירוע מטופל מייד באופן טוטאלי שלא משאיר מקום לספקות של מקצועיות המאבטחים וראשי צוותים שנוכחים במקום.
 
 
 
                                                                                                                             מפיק אירועים כנס כאן.....
                                                                                                                   
 
 
 להזמנת שומרים וקבלת יעוץ הצעת מחיר ופרטים נוספים  לחץ כאן          
                     

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey