אבטחת בתים

אבטחת בתים
ספיישל סיקיוריטי היום פועלת במגוון רב של פעולות אבטחה ושמירה בשוק הישראלי. החברה מונה בתוכה מאבטחים באיכות הגבוהה ביותר, רמת אמינות גבוהה ומקצועיות עליונה. מנהלי ועובדי ספיישל סיקיוריטי עונים כיום על ביקוש רב של פניות בטלפון 077-2259503 וביניהם בקשות הולכות וחוזרות של אבטחת בתים פרטיים. בספיישל סיקיוריטי החליטו להרים את הכפפה ולהוציא לאור שירות חדש  שכמוהו עוד לא היה במדינת ישראל. כידוע תחום הטכנולוגיה מציפה היום את שוק השמירה ואבטחה וחידושים רבים מוצעים היום ללקוח, מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, גילוי נפח ועוד ... אך למה לא לקחת את הפתרון הקל והבטוח ביותר ברוב המקרים. הרי היום כולנו יודעים עד כמה שטכנולוגיות הגנה מתקדמות כך גם טכנולוגיות הפריצה לא נשארות מאחור, ונותנות מענה לכל הגנה. חוץ מדבר אחד, מאבטח של ספיישל סיקיוריטי ימנע את אירוע פריצה הבא שלך. אנו לא מחפשים אחרי, אנו מונעים לפני!!!

בטחון, שמירה, שקט...
לראשונה במדינת ישראל ספיישל סיקיוריטי מציעה לך, לאבטח את בתיכם, חתן, כלה, הוריכם, חתני בריתות וברי מצוות, או סתם אזרחים הדואגים לשלום רכושם. ברגע שאתם מבלים או נמצאים בחו"ל, יש מי ששומר לך על הבית. יתרה מזאת, ספיישל סיקיוריטי רוצה להרחיב את השירות המוצע על ידיה ומציעה גם שירותי ליווי לכספות, מבית השמחות ליעדם הסופי. בנוסף לכך ספיישל סיקיוריטי מספקת מאבטחים לבתים פרטיים של אנשים לכל מטרה שהיא.

ביקוש
כיום מתבצעות הזמנות אצלנו של אנשים שעוזבים את ביתם לסופי שבוע או לתקופות ממושכות יותר ומבקשים להציב שומר בביתם למען אבטחת רכושם. בזמן השיפוצים בביתם כאשר רכושם גלוי לכל, בוחרים באבטחה של ספיישל סיקיוריטי ועוד הרבה מקרים כאלה או אחרים בהם אנשים עושים את הבחירה הנכונה לשמור על היקר להם בעזרת שירותי אבטחה אמינים ומקצועיים של חברת ספיישל סיקיוריטי.
 
מענה
בבניית מערך החברה הושקעו מאמצים גדולים ומחשבה רבה והחברה נבנתה כך שיכולת המענה שלה תיהיה מיידית לפעמים אפילו עד כמה שעות. זה מראה ללקוחות שלנו עד כמה אנו עושים את המיטב שלנו בכדי לספק ללקוחות שלנו החדשים או הותיקים כאחד שירות מהיר אמין ומקצועי.
 

 

 להזמנת שומרים, קבלת יעוץ, הצעת מחיר וקבלת פרטים נוספים  צרו קשר עימנו          

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey