אבטחה ושמירה עם ציוד איכותי

  חברת אבטחה ספיישל סקיוריטי רכשה באחרונה מחברת התקשורת "אירומיד" מספר מכשירי קשר מקצועיים עם אוזניות שב"כ. מכשירים אלו משמשים בעיקר את מאבטחי החברה באבטחת מועדונים שהם מקומות הומה אדם, כאשר במקומות מעין אלה לא ניתן להשתמש במכשירי קשר רגילים, אלה אך ורק במכשירי קשר עם אוזניות כמו אלה שנרכשו על ידי חברת אבטחה שלנו. מכשירי קשר אלה גם נועדו לאבטחת אירועים מיוחדים שבהם משתתפים קהל אנשים גדול. לציין שהמכשירים נבדקו במספר מוקדים והוכיחו את יעילותם. במכשירים משוכללים ומתקדמים מעין אלה משתמשים כיום רק חברות אבטחה גדולות. התדרים בהם עובדים המכשירים נרכשים על ידי החברה במשרד התקשורת ושייכים רק לחברת האבטחההספציפית.

לא כל חברת שמירה יכולה להרשות לעצמה הוצאות כאלו, אך אנו מאמינים שהשקעה בציוד איכותי בסופו של דבר תביעה את הדיבידנדים וכל צד ירוויח מזה. בעלי חברת אבטחה יוכלו להיות בראש שקט ולא לדאוג שברגע החשוב ביותר חלק מהציוד יפסיק לעבוד. גם לקוח תישאר מרוצה מהשירות שהוא יקבל ומהמרה המקצועי של מאבטחים עם ציוד החדשני והמתקדם שישפיעה כאחד הגורמים המניעים למצבים בעיתיים באירועים.

חברת אבטחה ספיישל סיקוריטי

אבטחה ייחודית

שירותי שמירה מיוחדים לחתונות.

חברת אבטחה ספיישל סיקוריטי שומרת על המקום הראשון בארץ באבטחת חתונות. אנו יודעים לעשות את זה הכי מקצועי, לכן לקוחות שלנו מביאים את החברים שלהם, מתוך שביעות רצון.

פרטים ליצירת קשר

דואר אלקטרוני:

info@special-security.co.il

טלפון: 03-6006050 

Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey