פוליגרף

תחום הפוליגרף הינו מגוון וצבעוני, אבל יחד עם זאת ומעבר לתחום הזוהר שנראה לכולנו מהצד השני מדובר בנושא בו הניתוח הפסיכולוגי ויכולת הדיוק בעת ניתוח הפרופיל מצד בודק הפוליגרף או בדיקת האמינות דורשת רגישות וזהירות מרבית באשר להוצאות הדוח ומסירת המידע שנובע ממנו לממונים.

 

אחד הנושאים החשובים והקריטיים ביותר בתחום האמינות, המהימנות והפוליגרף נמדדים ביכולת הניתוח האובייקטיבית המנוסה וקרת הרוח של הבוחן על כל היבטיה אשר משלבת את כשרון ליצור שינוי או יציבות  בביטחון הנבדק בין אם זה ערעור ובין אם זה חיזוק בהתאם למטרת הבדיקה, מטרות הגילוי והמקרה הספציפי העומד במרכז העניין.

 

  • בדיקת אמינות – בדיקת אמינות היא בדיקה אשר מתרחשת לרוב ורצוי שתיערך בכלל הארגונים והמוסדות המקבלים עובדים, חוסים, פעילים ומתנדבים ובודקת את רמת אמינותם הכללית של המועמד/ים. בדיקת האמינות מתבצעת באופן ממוחשב ולעיתים תתבצע גם מול הקבט או איש משאבי האנוש בחברה.

 

  • בדיקת מהימנות- בדיקת מהימנות בשונה מבדיקת האמינות הינה בדיקה מעמיקה יותר אשר מתבצעת הן בקרב המועמדים והן בקרב העובדים הקיימים או אלה אשר עברו את כלל השלבים במבחנים והראיונות בחברה ובודקת את האמינות באופו פרונטאלי וממוחשב ברמה מורכבת ועמוקה יותר אשר כוללת בדיקת נתוני אופי ופרופיל אישיותי, פסיכולוגי ותעסוקתי.

 

  • בדיקת פוליגרף – בדיקה במכונת אמת אשר נכללת בתחום בדיקות האמינות ומודדת את השינויים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים של הנבדק, זוהי אחת הבדיקות המדויקות ביותר כיום בתחום בדיקות האמינות. בדיקת פוליגרף מבצע איש מקצוע המתמחה בבדיקות פוליגרף, ניתוח נתוני פוליגרף וניתוח פרופילים של נחקרים ו/או נבדקים.

 

  • בדיקות אמינות/מהימנות תקופתיות – הבדיקות התקופתיות יתבצעו בדרך כלל בארגונים גדולים, ארגונים ממשלתיים, ארגוניים צבאיים וכל ארגון אשר חש צורך להקפיד על רמת האמינות אשר תחת אחריות ו/או בבעלותו. בבדיקות נבדקים המנהלים והעובדים הזוטרים בעובדים על פי הגדרת בעל העסק/המנכל/הרשות האחראית ותתבצע באופן ממוחשב ו/או באופן פרונטאלי עם קבט פנימי ו/או חיצוני.
Arthur Jones Jersey DeVante Parker Jersey Alex Boone Jersey Danny Amendola Jersey Delvin Breaux Jersey Janoris Jenkins Jersey Darrelle Revis Jersey Bruce Irvin Jersey